ibland kan det vara synd om mig



Idag har det varit synd om mig.
Big time synd om mig till och med för att Danne var RIKTIGT irriterande. Han snodde min mobil ett antal gånger och tog kort på diverse grejer, typ satt och tog en massa kort på mig hela tiden. Bildbevis kommer snart. Sen sitter han och stör mig på spansklektionen så att jag inte kan koncentrera mig. Hans fel att jag bara fick VG på mitt spanskprov. Kan man stämma någon för det? Hmm ... Det borde ju gå. Okej, ska inte vara såå dum, för lite rolig är han ju. Ibland. När han inte är jobbig.

Och nu har han precis kommenterat mitt förra inlägg, men är han inne på msn?
NEJ, FÖR DET ÄR HAN INTE OCH DET KALLAR JAG ALLMÄNT TASKIGT. :(


Roligt att ta kort på mig när jag håller på att skratta.
2009-11-18 20:52:22
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback