getting a new haircolor tomorrow, then

Have some big plans for tomorrow.
Kommer nämligen inhandla lite hårfärg efter skolan.
Idéen fick jag från min syster som frågade om jag kunde hjälpa henne att dra slingor imorgon när vi ska se på hockey. Grejen är dock att jag ALDRIG någonsin har slingat håret på någon förut. Det har dock min syster gjort, så självklart så får hon den stora äran att slinga håret på mig. Ska i alla fall göra mitt bästa när jag hjälper henne. Känns bara som att risken är stor att halva håret förblir oslingat.

Bilder kommer på resultatet så fort som möjligt.
Hoppas bara att jag blir nöjd och att det blir riktigt ljust.

:D

2009-11-25 23:07:09
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback