from comviq to telia, same shit

Alla som har mitt nummer;
JAG HAR NYTT NUMMER!

Bytte idag från Comviq till Telia för att jag skulle kunna få gratis sms, men jag vettesatan hur man fixar det. Danne har också Telia och han sa att man skulle skicka "smsen" till 4466 och jag gjorde det, men fick ett sms tillbaka där det stod "Sms Till Alla kunde inte beställas. Registrera ditt Refillkort och beställ sedan Sms Till alla igen ..." Jag fattar inte vad jag gör fel, men det är väl klart, allt ska ju fucka sig när det gäller mig så!

*Buhu*

Men i alla fall;
Ni som hade mitt gamla och vill ha det nya kan fråga mig om det. :)
2009-11-30 21:17:17
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback