erkännandet som kommer bli slutet på den här bloggen

Okej, bloggläsare, jag ska nu erkänna en sak som tynger mitt hjärta. Något som finns där djupt inom mig, som ligger och väntar på att få komma ut, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är orolig för era reaktioner. Trots min orolighet inför detta erkännande, så måste jag komma ihåg att det här är min blogg, en blogg där jag ska vara ärlig i ALLA situationer så det får helt enkelt väga över.

Nu kanske slutet är här för min blogg.
Jag tar den risken och passar på att tacka alla som har läst bloggen.
Jag älskar er alla och jag blir alltid så glad att se att ni har läst det jag skrivit.
Ta hand om er nu, plugga hårt, jobba hårt och kom ihåg att Gud älskar er alla.



HÄR KOMMER DET. HÄR KOMMER ERKÄNNANDET:
Jag åt en Crispy Chicken meny idag också från Burger king.


Bild av orsaken till slutet på denna underbara blogg.
2009-11-22 22:59:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback