över ett glas med oboy kan man komma på ett och annat

Sitter och äter tekakor med ost och smörgåsgurka på. Hade glömt bort hur gott det egentligen är. Dricker mjölk med för mycket oboy i till. Inte speciellt kungligt kan jag säga, men ner ska det och ner åker det. Inget mer med det.

Kollar runt lite på olika hockeyklubbshemsidor som, till exempel; Hammarö Hc, Bofors Ik, Team BK, m.fl, och kommer på att inget är bättre än en nice hockeyspelare. Jag skulle inte tacka nej till en sån direkt. Han får gärna se ut som Nicholas Angell eller Dominik Granak. Det skulle inte direkt göra saken sämre. Det finns få killar som kan göra mig riktigt brutalt jäkla knäsvag, men de två grabbarna gör det over and over again. Kan, med handen på hjärtat, säga att de är bland de snyggaste killarna jag har sett någonsin och då menar jag verkligen NÅGONSIN.

Lyllos deras tjejer.
:(
2009-11-07 21:58:45
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback