me and half of my class goes sjuklingar

Tydligen så var cirka halva klassen hemma idag på grund av sjukdom efter vaccinet som de flesta tog igår. Däribland finns bland annat jag och mina kära vänner Danne och Victoria. Jag blev hemma på grund av illamående och för att jag knappt har sovit inatt. Han var hemma på grund av att han har feber. Victoria var hemma på grund av att hon, precis som jag, knappt hade sovit i natt på grund av feber. Inte roligt. :/

Well, krya på alla sjuklingar får jag väl säga :)
2009-11-11 14:53:41
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2009-11-11 | TID: 16:05:38
URL: http://kitchi.blogg.se/

Svar; Tack, krya på dig du med! Imorn är vi nog fit for fight igen! ;)

rebecca
DATUM: 2009-11-11 | TID: 17:46:01
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

jag hade också feber imorse men jag tog en alvedon och härdade ut! Vi var hyfsat många på historian med typ 8-10 borta, men sen på idrotten var vi bara 7 stycken xD



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback