såhär kan morgondagen se ut när man är negativ

Lilla minisvinissjukan är så gott som borta så nu är jag fit for fight again.
Lite tråkigt är det för imorgon är det mattediagnos och jag kan ungefär NADA.
Samt att vi slutar 15.30, just då när det börjar bli mörkt som in the night of hell.


Jag har redan planerna klara för imorgon:
Vakna vid 7.00.
Göra mig i ordning och vara helt klar 8.00.
Börja datakunskapen 8.40 och göra nada tills 11.10.
Faila big time på matten som börjar 11.50.
Köpa massa godis och gråta ut bland vänner/ensam (kan ske tidigare).
Gå på textkommunikationen från 13.00-15.30 mot min vilja.


Känner på mig att morgondagen kommer bli superbra.
Och här känner ni inte alls min ironi.
Nähej då.

2009-11-11 21:10:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback