gårdagen var verkligen sorgens dag

Halloj!
Nu har det hänt en jävla tråkig sak som bara inte får hända egentligen, men eftersom jag är fylld av tur så händer det som inte får hända och internet slutar fungera hemma på laptopen. Det här är ett mycket allvarligt problem som har tagit mig väldigt hårt och jag känner att jag inte riktigt fungerar utan ett fungerande internet i närheten. Följderna igår när internet slutade fungera var att jag la mig på sängen hemma med en klump i magen, bara för att jag är så van att kunna sitta vid datorn på kvällarna innan jag somnar. Ja, herregud! Hoppas att det fixar sig snart för annars dör jag. Måste ju kunna prata med en viss person om jag säger så. ;)<3

Bloggar när jag kan!
Ha det bäst! :)
2009-11-02 17:28:09
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2009-11-02 | TID: 19:13:53
URL: http://kitchi.blogg.se/

Åh, stackare! ;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback