det är alltid mitt fel

Good morning y'all!
Jag vaknade 14.15 idag. Det är nog rekord. Känner mig lite stolt faktiskt.
Mamma kom hit nyss och är irriterad över att jag har slarvat bort skyddet till det mobila bredbandet. Som ni alla vet (tror jag) så är ju det trasigt och det är tydligen tack vare mig. Jahaja, det var något nytt. Att jag har sönder grejer. Nämen, det har jag aldrig tidigare hört.

BLIR BARA SÅ FUCKING TRÖTT PÅ ATT FOLK SÄGER SÅNT!
ALLTID SKA DET VARA MITT JÄVLA FEL!
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!



Sådär, nu var alla mina aggressioner borta. Känner mig som en ny människa igen.
Nu fattas det bara att Finland spöar skiten ur Sverige i matchen som börjar på ettan nu.

HEJA HEJA!

2009-11-08 15:29:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback