den där gamla louise är tillbaka

Men hallu.
Idag har det varit en blandad Louise som har varit i skolan. Alltså, blandad känslomässigt. Orsaken till det är att jag känner att jag är så himla efter i en del ämnen och att jag inte alls kommer prestera så bra som jag vill göra. I och med detta så är alltså gamla Louise tillbaka. Den där Louise som alltid är orolig över att inte kunna prestera och få bra resultat/betyg på i princip allt hon gör. Den där Louise som vill kunna allt från början istället för att spendera lite tid med att lära sig nya saker. Sjukt jobbigt ...

Första lektionen ska vi inte ens prata om, eftersom det var där jag failade.
Bara att datakunskap stod på schemat och vi fortsätta skulle jobba i Photoshop.
All I can say is that I hate it och att jag aldrig kommer bli klar med mina arbeten.

IG i datakunskap? Tack så mycket.
Synd bara att jag hade VG+/MVG- på förra provet.
2009-11-19 16:48:46
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback