lördags uppdatering

Dålig uppdatering har det blivit.
Ber om ursäkt för det.



Dagen kan sammanfattas såhär:
ingenting hände förrän klockan sex.
Då blev det att åka hem till syster för att sedan åka till affären för att köpa grejer till salladen som vi gjorde, plus att jag inhandlade hårfärg. Hann dock inte färga idag utan det får bli imorgon. Hoppas verkligen att det funkar att färga med den färgen och att den inte är för ljus så utväxten syns. Vill egentligen färga det blont igen, men jag orkar inte lägga ut 600 kronor på det (måste klippa mig också därav priset)

Har alltid en massa dilemman när det gäller håret.
Ena stunden vill jag vara blond, andra mörkhårig.
Ha långt hår, ha kort hår.
Blir aldrig nöjd.
Men nu har jag i alla fall bestämt mig för att låta det växa ut så att jag kan göra det lockigt.
Synd bara att det inte hinner blir sådär långt tills balen som är i början av juni. 
2009-03-29 00:48:48
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback