söndag

Solen vågar sig genom molnen.
Kanske blir det vår snart?
Håller i alla fall alla tummar som finns.


Idag är det en rätt så speciell dag. Ja, det kan faktiskt vara det även om det är veckans tråkigaste dag. Det är nämligen min pappas födelsedag. Så grattis så mycket till honom. Hehe, känner mig taskigast men jag har inte köpt någon present. Samma sak när syster fyllde år eller när min mamma fyllde år för någon vecka sedan. Jag lovar, ska bättra mig på den fronten.

Har inga pengar kvar nu. Har köpt alldeles för många onödiga saker. Fattar inte hur jag ska fixa det för jag måste ha en ny vårjacka, helst en skinnjacka, nya vårskor, byxor, toppar, tröjor och en massa mer.
Vart ska jag hitta pengarna till det?
Måste ta mig ett snack med mamma och höra om jag kan få barnbidraget. Hon har själv pratat om det men sen när jag drog upp det igen så sa hon att jag inte skulle få det, så jag vet inte hur det blir. Tycker att jag borde få en del av det i alla fall. Visst, jag gör minimalt med arbete hemma, men jag måste ju ha pengar till kläder och så.
Haha, vilka dilemman jag har.
Som vanligt då alltså.

/L
2009-03-29 14:24:48
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback