onsdag

Hallå alla!
Snart torsdag igen. Det tål att säga det igen - veckorna bara flyger fram.
Hade nationella prov idag igen, den här gången skriftligt i engelska. Jag som alltid är sådär halvnöjd med allt jag gör, även om det går riktigt bra, tycker att det gick över förväntan. Provet gick ut på att vi skulle välja ett av två ämnen, och jag valde att skriva om val jag har gjort i livet. Det stod att man skulle skriva om något man har gjort nyligen, eller något som kommer hända. Hoppas bara att jag inte får sänkt betyg bara för att jag skrev om något som hände för några år sedan.

Imorgon är det prov igen, den här gången i musik.
Idag var första gången på mer än en månad som jag ens tittade igenom häftet.
Jag säger bara;
Lycka till!

Nu blir det plugg och hockey.
Färjestad ligger under med 0-2 :(

/L

2009-03-25 19:58:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback