bienvenidos a Suecia


En sån här fin affisch satt uppe i centralhallen i skolan idag, och nej; det var inte för att välkomna mig, tyvärr. Utan det var för att välkomna alla spanjorer som ska vara här i stan i en vecka.
Börjar ångra lite att jag inte hoppade på erbjudandet att åka till Spanien nu i maj. Vi har så på vår skola, att vi som läser spanska har chans att få åka till Spanien och bo i en spansk familj och vara med i en skola där. Fatta vilken upplevelse, men jag som är så feg jag vågar inte sånt där och sitter hemma i stället och ångrar och tänker för mycket.
Sån är jag.

På tal om Spanien och spanska så fick jag tillbaka min "uppsats" som jag gjorde om en bok i fredags. Blev rätt så nöjd eftersom jag inte alls var beredd på att vi skulle få skriftligt. Hahaha, hade gjort värsta missen när jag blandade ihop "tidning" och "papperskorg". Aja, ingen skada skedd.

Nu väntar promenad med syster och Doriz.
Ha det så bra så länge!
/L
2009-03-23 17:24:36
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback