tisdagens skoldag

Sitter och är förbannad.
SOLEN SKINER UTANFÖR FÖNSTRET!?
FATTAR NI ELLER. NU?! KLOCKAN HALV ÅTTA?!

Har det inte varit fint på hela dagen behöver det inte bli det nu heller.

Okej, ska berätta om dagen istället för att klaga.
Vaknade två minuter över sex. Roligt då jag har ställt klockan på tjugo minuter över. Låg kvar ett tag men höll på att somna igen så det var lika bra att gå upp. Trodde att jag skulle missa bussen för jag var segare än vanligt. Som tur var så var jag där fyra minuter innan den kom.

Skoldagen idag såg ut såhär:
SYSLÖJD: Sydde kant på mina shortisar. Hinner inte bli klar för jag är seg som satan.
SPANSKA: Såg på "Barnhemmet". När till och med sis tycker att den var hemsk, hur ska jag då klara av den?
ENGELSKA: Halv lektion. Kanske inte ens det. Anledningen var att vi skulle till Ruds kyrkogård för att titta runt lite där. Jag, som då skadade mig under den två mil långa promenaden igår, avstod och stannade i skolan.
LUNCH: Buffé som det så fint heter. Glamoröst? Naa, potatisbullar och fläsk/bacon.
IDROTT: Var inte med på grund av promenadhändelsen. De andra lekte någon lek.
FRANSKA: Lektionen tillbringades i centralhallen med bildarbete istället. Tyckte det var viktigare.

Sammanfattningsvis, a good day.
2009-06-02 19:50:03
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback