it's getting late

Sent blogginlägg = jag är hundvakt.
Jodå, Doriz ligger här bredvid mig och sover. Hon är bra snäll hon. Tack vare henne kan jag numer träffa en hund utan att vara orolig över att den ska attackera mig och döda mig eller något sådant.

Ska försöka skriva lite om balen och avslutningen imorgon. Har helt enkelt inte orkat bry mig om det. Ska se om jag har några bilder som är tillräckligt bra för att läggas upp också.

Förresten, har ju pratat om att jag vill ha en ny mobil i evigheter nu.
I förrgår hände det äntligen för då blev en Sony Ericsson W902 min!
Tack mormor och morfar för det!

Den som jag har ser ut som den som är till höger.

Har 5 megapixelkamera och ett vansinnigt bra ljud.

JAG ÄLSKAR DEN!

Nu blir det lite mer chatt och sen sova.
Är för trött för att insé hur trött jag egentligen är.

God natt
/L


2009-06-14 02:34:25
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback