om det här med brister

Rätt så jäkla tråkig dag idag, men jag vet egentligen inte varför. Har gjort precis likadana saker som de tidigare dagarna, men det har liksom känts för jobbigt med allting. Kanske det är värmen som gör det. Kanske är det mitt oerhört tråkiga liv som drar sin del till stacken.

Jag vet inte längre.
Allt jag vet är att jag inte kan fortsätta leva såhär.
Måste börja ta tag i mig själv, börja ta tag i mitt liv.

Jag vet att det inte kommer ske förändringar över en natt, det kommer ta mycket mer tid än så, men någonstans måste jag börja. Börja fylla mitt huvud med positiva tankar istället för att gräva ner mig och tänka tillbaka på saker som redan har hänt. Det som har hänt har hänt. Det kommer aldrig mer tillbaka. Varje sekund som går är unik. Varje sekund är unik för att ingenting kan få den att komma tillbaka igen. Tiden tickar hela tiden och jag vill inte vara den som står kvar. Den som ältar och tror att man kan trilla tillbaka i tiden bara för att göra saker ogjorda.

Den är inte jag.
Inte egentligen.

Jag vet inte vem jag är längre.
Läs:
Jag har inte hittat vem jag är under hela min livstid.
Jag tvivlar på att jag kommer göra det heller.
2009-06-30 02:57:01
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (3)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-07-05 | TID: 22:18:19

"Hur ska veta vem du är om du inte är dig själv?"

Louise
DATUM: 2009-07-05 | TID: 22:25:56
URL: http://standoutinacrowd.blogg.se/

det är en bra fråga.

jag vet ju i och för sig inte vem du är, men den personen som jag är idag är nog vem jag är ändå, i alla fall just nu. det kanske var felformulerat i inlägget. det jag menade istället kanske var;

den jag är, är inte den jag vill vara.

Anonym
DATUM: 2009-07-17 | TID: 22:51:28

du får ursäkta att jag formulera det lite fel. "Hur ska du veta vem du är om du inte är dig själv"



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback