r.i.p

Pappa ringde strax innan ett. Tänkte vad satan är det nu då.
"Vet ni vem som har dött?
- Michael Jackson
"

Jag kan säga att jag inte blev förvånad alls. Man har liksom läst en massa om honom i tidningar, att han skulle ha drabbats av en dödlig lungsjukdom och att han hade hudcancer. Plus att han inte har sett sådär jättepigg ut på de bilderna som de har publicerat på honom den senaste tiden.

Kan inte säga att jag har någon direkt relation till han och hans musik. Det är definitivt ingenting jag skulle kunna lyssna på dagarna igenom, men någon låt har väl varit bra. Kan förstå varför han kommer vara väldigt saknad av (nästan) en hel värld.

Undrar vilken kändis som står näst på tur.
Amy Winehouse kanske, eller har hon börjat ändra på sig?
Pete Doherty är ett annat hett alternativ till att dö i en allt för tidig ålder.

Man får la se vad som händer och sker.

2009-06-26 02:34:03
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback