fröken sverige



Jaha, då får man vara vaken till runt tre idag också.
"Fröken Sverige" går tydligen på ettan vid fem i halv två, och eftersom jag inte har sett den innan så ska jag göra det nu. Det är bara så typiskt att de visar skitfilmer på kvällen och visar de som är bra (eller som jag tror är bra) sent på natten. Så har det alltid varit med filmen "Tretton". Jag har viljat se den i flera år och blir lika sur varje gång jag ser i tv-tidningen att den börjar runt två-tre på någon kanal.

Jag har rätt svårt för att se på film. Jag blir så himla rastlös och börjar hålla på med allt annat om det inte är en film som jag verkligen tycker är bra. Det skulle till exempel krävas mycket för att jag ska gå iväg och se en film på bio. Okej om mamma och pappa betalar, men att gå dit och betala typ hundra spänn för att se en film själv som kanske lika gärna suger, plus att man måste ju ha snacks och dricka till som är svindyrt att köpa, det känns inte så jättevärt.

Jag tror att jag bara har varit på fem - sex filmer på bio i hela mitt sextonåriga liv. Nej, jag skojar inte. Nej, jag skäms inte. Det är bara så jag är. ;D
2009-06-27 01:06:35
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback