torsdag

Idag har jag undrat om jag verkligen har befunnit mig hemma i Skoghall eller om jag på något sätt råkade bli transporterad till typ Grekland eller något inatt för herregud vilken värme det har varit!
Satt ute i trädgården hos m&m och försökte sola, men orkade knappt sola alls. Inte gjorde det någon skillnad heller att det blåste för det var ändå lika varmt då som det var när det var vindstilla.

Ska bli fint hela helgen har jag hört.
Skönt för då har jag ingen anledning till att sitta vid datorn.
Okej, jag sitter ju här tills långt in på natten, men hellre det.


Får se om det blir ett stopp vid Gina Tricot under helgen.
Skulle vilja ha en mörkblå- och vitrandig tröja och även en långklänning.
Kanske inte är världens panik att köpa det just nu, men jag vill ha!
 


Ska iväg och hämta p snart.
Får se om jag bloggar senare.

/L
2009-06-25 22:45:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback