midsommar med midsommarväder

Helt underbar dag har det varit.
Bara några enstaka regndroppar föll från himlen, men det gjorde ingenting för vi satt ändå inne på mormor och morfars altan. Tog en massa kort på allt och ingenting. Tror att det blev runt femtio stycken. Tänkte att jag skulle lägga upp några, men jag måste fixa med dem lite först så att de blir mindre. Det kommer nog ta ett tag så jag vet inte om jag orkar göra det nu.

Här kommer i alla fall en bild på vad jag åt:


Potatissallad, sallad, gräddfil med gräslök, kyckling, grillspett och en färskpotatis.


En hemlis bara:
Jag åt massa mer.



När jag kom hem väntade jordgubbar och grädde.
2009-06-19 22:58:18
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-08-22 | TID: 12:19:15

Man kan inte bli full på 0.7% överhuvudtaget:/ men söt var du gumman <3 :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback