.

Helgen är slut och jag är tillbaka till det som kan komma att bli mitt andra hem under sommaren
- min systers längenhet.
Syster har fått ett jobb nu under sommaren så jag ställer självklart upp som hundvakt. Är ju inte så himlans jobbigt att vara det med tanke på att hon jobbar från cirka halv nio till tolv och då ligger ju jag och Doriz ändå och sover. Kan inte bli bättre. Sedan går jag upp när hon kommer hem, gör mig i ordning för att sedan åka till mormor och morfar för att sola.

Har en känsla av att det kommer bli standard för mig i sommar.
Kommer tänka tillbaka på sommaren 2009 som den sommaren då jag sov hos syster varje vardag och tillbringade dagarna hemma hos m&m på deras trädgård. Men jag klagar inte. Det är hur mysigt som helst.

Skäms för att säga det men jag har hållit på med det här inlägget i flera timmar.
Ibland är man allt bra seg. ;D

God natt!
2009-06-29 03:07:28
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback