the last week

Borde väl ta mig lite tid att skriva några rader. Har helt enkelt inte haft lust då jag har haft massa annat att tänka på den senaste veckan. Här är den i alla fall, i sammanfattad form:

MÅNDAG:
Veckans enda "normala" skoldag. Gjorde mitt sista prov, i musik och fixade ett vg. Hade sista svensklektionen där vi hade en tävling som jag och gänget vann. Hade även sista bildlektionen där jag lämnade in den andra bilden för den här terminen. Borde bara ha fått g men fick ändå vg.

TISDAG:
Hade syslöjd, spanska, engelska och so innan den årliga fotbollsmatchen mellan Norrstrandsskolan och Rudsskolan skulle börja. Som vanligt, måste jag säga, så förlorade vi. Jävla Rud! Menmen, kan inte hata dem allt för mycket för jag har ju dock ett litet band till dem kan man ju säga.

ONSDAG:
Dagen jag har längtat efter hela högstadietiden.
Hade skola till klockan ett. Gjorde inte så mycket förutom att städa ur skåpet och träna på hur vi skulle tåga in i kyrkan igår. Kändes faktiskt lite sorgligt när jag tog bort alla mina bilder ur skåpet. Det har ju liksom varit lite som mitt andra hem, kanske inte just skåpet, men i alla fall korridoren i skolan.


R.I.P MITT SKÅP <3

På kvällen blev det bal.
Mer om det kommer i ett senare inlägg.

FREDAG:
SKOLAVSLUTNING.
Mer om det kommer i ett senare inlägg.
2009-06-13 20:20:55
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback