sista måndagen med gänget

Bloggar från sis place.

Idag hade jag min sista mattelektion.
Min sista svenskalektion.
Min sista bildlektion.
Mitt sista klassråd.

Plus att jag gjorde mitt sista prov, musikprovet som jag har flyttat fram sedan vecka sexton-sjutton. Fixade ett G på trummor och VG på bas så det blir VG i slutbetyg för mig. Är riktigt nöjd, för ett tag var jag orolig över att jag skulle bli sänkt. Blir inte heller sänkt i bild som jag också trodde att jag skulle bli. Känns riktigt skönt att få behålla VG:t där också.

Imorgon blir det de sista fyra lektionerna någonsin i nian.
Syslöjd, spanska, engelska och SO.
Känns riktigt skönt!

På eftermiddagen blir det Kroppkärrs IP för att se Norrstrandarna spöa skiten ut Rudarna. Det är litegranna på tiden för jag tror att de har förlorat de senaste två åren. Haha, kommer ihåg första gången jag var där för att kolla. Var så himla rädd för Ruds nior. Ville bara springa hem, fast då kom jag på att SATAN! DE SKA SAMMA VÄG SOM JAG! :O


BTW:
Fick precis ett jävla skäl för att längta som en galning tills onsdag.
Tacka Gud säger jag bara och resten får bli en hemlighet. :D


Ha det underbart!
Puss / L
2009-06-08 20:15:49
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback