en vecka kvar bara !

Ännu en vecka avklarad.
Bara en kvar nu.

 
Igår slutade jag redan 13:25, efter idrotten. Otroligt skönt för då fick jag tid till att åka till Bergvik för att inhandla resten av sakerna som jag behöver till avslutningsmiddagen. Så nu är allt så gott som klart. Har bara svarta stumbyxor kvar att köpa, men det kan jag göra till veckan.
Provade allt tillsammans igår och, för att vara ärlig, så var det en bland de få gånger jag NÅGONSIN själv tyckt att jag ser bra ut. Tack som satan för det! Hoppas bara att jag tycker samma sak när det väl gäller.

Lovar att försöka lägga upp en bild på hur jag ser ut nu på onsdag. (:


2009-06-06 15:38:25
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback