första dagen på sommarlovet


Jag förvånar mig själv. Jag äter frukost och inte ut chokladasken som står på vardagsrumsbordet bakom mig. Duktigt Louise! Inte så konstigt kanske när pappa har världens godaste juice i kylen - Bravo Tropiska Frukter. Den blir det mer köp av vill jag lova.

Sov ända till mobilen ringde vid halv tolv. Snacka om att vara trött! Och inte kan jag gå och lägga mig tidigt ikväll heller, för det är tv för mig i trean inatt klockan halv tolv till halv ett. Kan ju inte missa ett avsnitt av NCIS precis. Det har redan gjort tillräckligt ont när jag missade ett program i onsdags. Men det som gjorde mest ont var att jag missade sista avsnittet av den danska serien Sommer på ettan.
Såg precis att reprisen av sista avsnittet går klockan 22:55 på torsdag.
JAG FÅR INTE MISSA.


Borde gå och göra mig i ordning nu.
Tandis väntar klockan 14:15.
Önska mig lycka till!

/L
2009-06-15 12:27:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback