DET HÄR ÄR EN BLOGGRUBRIK

Herregud vad jag har blivit dålig på att blogga!
Förr kunde jag skriva fem-sex inlägg om dagen. Visst, de handlade inte om något viktigt, men jag skrev i alla fall. Tvivlar på om jag någonsin kommer få tillbaka min inspiration till att skriva. Då menar jag först och främst skriva saker som till exempel dikter. Det är så typiskt att det ska fucka sig när det äntligen finns något som jag är, i alla fall, rätt så bra på.


Vad konstigt det känns att vara vaken såhär länge på en söndag, förresten.
Men tacka fan för att det äntligen är sommarlov!
Kunna sova hur länge som helst.
Kunna vara vaken sent på natten.
Hur kan man inte älska det?


Imorgon blir det dock att gå upp runt elva eller något för jag ska till tandläkaren vid två och borra i en tand. :( Det känns inte sådär jätteroligt, men har gjort det en gång förut så jag vet att det inte är något jättefarligt. Det går rätt så fort också så det är nog lugnt.

/L
2009-06-15 01:23:32
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback