min nya foundation?

Ställde klockan på 10:30 idag. Fattar inte att jag orkade gå upp då, men jag gjorde det i alla fall och gjorde i ordning mig nästan direkt. Känner mig riktigt duktig! Använde till och med foundation när jag sminkade mig vilket inte har hänt sådär jättemånga gånger efter skolavslutningen. Riktigt skönt har det varit att få låta huden vila, men jag har ärligt talat känt mig rätt så naken utan. Det hade nog känts annorlunda om jag hade lyckats få lite mer färg i ansiktet.

På tal om smink så funderar jag på att köpa ID Bare Minerals foundation. Den är relativt dyr, men jag har hört så mycket bra om den så jag vettesatan om jag inte slår till och köper en, när jag får pengar till den.


(Man kan läsa om den plus andra produkter från ID Bare Minerals på www.dinskonhet.se.)
2009-07-06 23:21:56
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback