things to do before school begins?

Snart är det bara fyra veckor kvar av lovet. Fyra veckor kvar och jag har inte gjort ett dugg av det jag sade att jag skulle göra under de här veckorna som jag är ledig. Vad jag skulle göra? Ja, jag kan väl ta och göra en liten lista.

- Börja träna. (Stor chans att jag kommer göra det nu, tyvärr)
- Träna upp mitt självförtroende. (T.ex: Sätta mig själv i såna situationer jag tycker är jobbiga)
- Våga mig ner till stranden. (Ännu ett exempel på en sak som självförtroendet har stor del i)
- STÄDA MITT RUM. (Mamma har tjatat på mig i en evighet och jag undviker mitt rum helt)

Säkert massa andra saker jag borde göra, men de här fyra sakerna är de jag kommer på just nu. Åh, jag hatar att skjuta saker framför mig hela tiden! Jag gjorde det i skolan och jag gör det även hemma. Bättre att ta tag i saker och ting direkt så att man kan vara fri ifrån det snabbare. Tänker på mitt fina rum som väntar på mig hemma hos mamma. Herregud, får panik bara jag tänker på det! Jag vill verkligen inte städa det. Eller, jag vill att det ska bli städat, men jag vill inte vara den som gör det. Tror jag ska anlita en städfirma. Nej förresten, då ska de komma och rota bland mina grejer. Tänk om de hittar något hemligt? Något som jag har glömt bort att jag har? Så får jag stå där och skämmas istället.

Hmm .. Vad är bäst? Skämmas? Städa själv?
Jag tror jag städar ändå. Kan inte vara så farligt. Lite (mycket) damm har väl ingen dött av?
(hjälp)

2009-07-15 01:17:18
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback