juice blandat med kärlekslåtar är en vinnande kombination



Sitter och dricker världens godaste juice - Bravo tropiska och lyssnar på "Dancing the whole way home" på repeat. Jag älskar den låten! Kan lyssna på den flera gånger i sträck utan att tröttna på den. Bästa kärlekslåten just nu, helt klart. Får alltid små fjärilar i magen när jag lyssnar på den och önskar att det som händer i sången också kunde hända mig.
Åh nej, nu blev jag sådär överdrivet sentimental igen.

... Got his number on a tiny little paper and he said

Please call and please be a part of my life ...


(lyssna på hela låten i ett tidigare inlägg i bloggen)

2009-07-15 22:51:52
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback