förbannar den dagen då någon med tråkigt liv uppfann internet!


så här såg man ut idag.

Blev väckt av pappa idag igen vid elva.
"Det är moln och sol. Inte så fint väder. Du kan sova mer om du vill."
Jag vände huvudet mot väggen och somnade om. Sedan vaknade jag halv två.
Nej, det var verkligen inte meningen att det skulle bli så och ja, jag fick PANIK!

Sedan blev det att göra sig i ordning och jag var faktiskt rekordsnabb idag också.
Jag slutar aldrig att bli förvånad över mig själv, haha!
Sedan blev det att åka till Biltema där jag satt kvar i bilen med Doriz och efter det blev det mormor och morfar i typ en timme eller något. Dagen har faktiskt inte varit roligare än så. Eller jo, för sedan när jag kom hem loggade jag in på msn och började snacka med en viss person.


Ibland tackar jag verkligen Gud för att någon jävel med tråkigt liv uppfann Internet. Men lika ofta som jag tackar Gud lika ofta förbannar jag också samma sak. Speciellt när man råkar hitta någon trevlig som man börjar snacka med. Då hatar man att man lite för ofta läser i tidningen om folk som gått med på att träffats in real life och sedan blir våldtagna, överfallna, misshandlade, mördade, you name it.

Ja, det är officiellt, jag hatar internet.
Jag blir bara riktigt deprimerad av det.
2009-07-15 21:08:24
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback