sunny day

Pappa väckte mig i morse vid elva. Orkade inte gå upp så jag låg kvar tills klockan var runt tjugo - kvart i tolv. Gjorde mig i ordning direkt och åkte till andra hemmet (mormor & morfar) efter att syster ringde hit. Solade faktiskt för första gången på flera veckor idag (!) Har helt enkelt inte orkat. Sedan har det varit rätt så dåligt väder ett tag nu. Förresten, sola .. Det kanske är synd att kalla det för att sola, för jag låg bara i solstolen i typ en kvart. ;D

Sedan blev det hem till pappa för att äta ost och skinksallad med pasta från älskade City. Jag tror vi börjar bli stammisar där nu. Det känns rätt pinsamt när jag tänker efter. Kanske inte de gångerna man väljer sallad eller så, men ändå. Nu skäms jag. Nästan.

2009-07-14 20:45:10
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback