från lunarnörd till bloggnörd



Jisses, är online på Lunarstorm för en gångs skull. Det händer då inte ofta nuförtiden. Fick lite såna där flashbacks, eller vad det nu heter. Tänker på hur det var för några år sedan när jag var online där nästan 24/7. Skaffade massa lunarvänner och fixade mitt "kryp in" hela tiden.

Pappa brukade alltid fråga mig "fixar du ditt krypin nu igen?" varje gång jag satt där och lekte med färger och former och försökte forma något som skulle spegla mig som person. Jag skrev om favoritmusik. Hade citat från texter (senare också från mina dikter) Länkade till de lunarvännerna som jag tyckte mest om. La in bilder på mig själv. La in bilder på något jag tyckte betydde något.

Nuförtiden, när jag sätter mig framför datorn, brukar pappa alltid fråga "ska du fixa med bloggen nu igen?" Haha, jisses vilken datanörd jag är. Jag hittar alltid nya sidor att vara på, men just nu föredrar jag bloggen mest. Jag älskar att ha någonstans att liksom skriva av mig på, även om alla inlägg inte alltid är sådär läsvärda eller jätteintressanta. Men det känns liksom skönt att ha en egen blogg. En blogg där du kan skriva vafan du vill (typ som alla mina svordomar) och läser någon, då tackar jag självklart för det. Alltid kul att veta att folk läser det man skriver, men om de sedan gillar det är ju en helt annan fråga.

;D
2009-07-23 01:23:46
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback