countdown to a roadtrip


IMORGON SKA JAG DIT!

Haha, låter som om jag ska på värsta utlandsresan eller något.
Mina föräldrar borde älska att ha mig som dotter eftersom jag blir glad för så ... Vad ska man säga? Lite? För jag menar, Charlottenberg. Det ligger ju inte sådär jättelångt från solstan´ men ändå så känns det som om man "kommer bort" härifrån. Ibland behövs det inte sådär jättemycket. Men det är ju klart, mina föräldrar kanske inte blir sådär jätteglada när de får reda på allt som jag vill shoppa. Det är ju de som får stå för notan. ;D


Hmm .. Undrar vad jag ska ha på mig?
Det är ju trots allt minst en och en halvtimme i bilen innan man kommer fram plus att jag såg nyss att det skulle bli soligt och rätt varmt. Ville ju ha jeans och mina nya nike, men det kanske blir för varmt? Aja, får se imorgon helt enkelt.

Men så kommer det två nya funderingar;
Hur ska jag ha håret?
Hur ska jag sminka mig?

Måste ju se skapligt bra ut i alla fall. Lär ju vara en del snygga killar där. Åh, Charlottenberg ligger nära Norge! Då finns det säkert många snygga norskar där också. Det vore ju drömmen. En norskkille.
*Drömmer mig bort*
2009-07-21 21:40:17
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-07-24 | TID: 11:39:56

norksa killar är alltid så jävla snygga! //fridajohansson

LOUISE
DATUM: 2009-07-25 | TID: 15:37:04
URL: http://standoutinacrowd.blogg.se/

sv: ja, jag vet :O plus det där språket, herregud! man kan inte annat än att älska dom ;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback