det första vettiga som har hänt under mitt lov

Idag har jag faktiskt gjort någonting vettigt för första gången på det här sommarlovet. Jag har nämligen (tillsammans med syster) börjat målat på "förrådsstugan", eller vad man nu ska säga, som står ute på mormor och morfars trädgård. Pappa byggde den för cirka sju - åtta år sedan. Till en början var jag där inne och lekte. Hade till och med planer på att sova där någon natt, men när jag sedan tänkte efter så kom jag på att jag aldrig skulle våga det. Det skulle ju liksom ha kunnat komma något djur eller så och gått utanför. Usch!

I alla fall så hann vi nästan måla hela stugan. Och jag hann nästan få färg överallt trots att jag hade på mig en svart sopsäck. Riktigt snygg var jag. Fixade ett skärp i midjan också så att det skulle bli lite mer modeaktigt. Haha, så ful är jag! ;D

2009-07-18 19:06:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback