jag är ta mig satan kär

Idag gick jag faktiskt upp runt halv tolv. Är riktigt stolt över mig själv för det kändes som om jag lika gärna hade kunnat sova hela dagen. Var riktigt jäkla seg så jag var inte ens klar vid två när mamma kom hit, men ändå. När jag blev klar blev det att åka till Bergviks Köpcentrum för att gå runt i lite affärer där.
Kom faktiskt därifrån med en orange Stadiumkasse som innehåll de här snyggingarna: 




MINA NYA ÄLSKLINGAR! 499 KRONOR PÅ REA!

Såg ett par riktigt snygga ljusrosa chinos (fanns även i ljusblå) på Lindex också, men jag väntade med att köpa dom för att det blir troligen ett besök på Charlottenbergs Köpcentrum nu i veckan eller nästa vecka, så jag kanske hittar något fint där istället. Har inte riktigt någon koll på vilka affärer som finns där, men det blir nog säkert bra. ;D
2009-07-20 19:54:26
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback