hatar den här lördagen

Hello!
Herregud vilket väder det är här! Det regnar som satan och om man inte tittar på klockan så kan man inte avgöra om det är dag eller kväll. Kan också tillägga att man inte alls blir nerstämd av det. Nejdå, inte alls. Har aldrig vart gladare.

Har inga planer för idag. Blir väl att äta något sedan och gå hem till pappa. I regnet. Inget jag ser fram emot direkt, men vad gör man inte liksom. Oh no, kom på att jag bara har tygskor och ballerinaskor att välja på. Vilka är bäst i regnet? Tror mer på tygskorna, för de är i alla fall hela. Skulle ju egentligen ha köpt nya ballerina, men jag menar, ser man ett par vita Nike som kostar 499 kronor. Vad väljer man då? Inte svårt att lista ut.


Kände plötsligt hur jag blev sådär hungrig.
Syster har sagt att det blir köttfärsfyllda pastarör med tomatsås över och in i ugnen.
Nej, varför skulle jag tänka på det, blev ju bara ännu mer hungrig nu. :(


2009-07-25 14:46:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback