sammanfattning av dagen

Hallåhallå!
Kan inte säga att det har vart min mest underhållande dag hittills i livet, men den har i alla fall varit helt okej. Blev väckt av pappa vid halv elva för att syster skulle komma hit och hämta honom för att sedan åka till farmor och handla åt henne. Under den här tiden som de skulle vara borta så skulle jag alltså vara Dorizvakt. Jag är en jättebra vakt tycker jag själv, speciellt idag för jag låg och sov hela tiden. Tycker hon får skylla sig själv om hon känner sig ensam för hon låg i pappas säng och inte hos mig.

Gick i alla fall upp strax efter tolv och gjorde mig i ordning på max en kvart. Inte likt mig om man säger så, men nu under sommaren så använder jag knappt något smink om jag inte vet att jag ska iväg någonstans såklart. Brukar bara använda mascara och kanske ibland även consealer. Det brukar vara det enda. Känns riktigt skönt att låta huden vila lite från foundations och puder för till hösten åker det på igen.

I alla fall så åkte vi en stund till mormor och morfar efter att pappa och syster hade kommit tillbaka från farmor. Och sedan vid fem så skjutsade jag och syster mamma till en jobbarkompis som bor i Haga. De skulle träffas där och sedan skulle de in till Hamnfestivalen för att äta på bryggan. Ville också dit ju! Menmen, en annan dag blir det för min del. :)
2009-07-29 18:43:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback