fredag

Hallå!
Ställde mobilen på 10:00 idag och jag gick faktiskt upp direkt när det ringde. Herregud, det är nästan så man blir lite rörd av stolthet faktiskt. Anledningen till det här var ju att jag skulle iväg och ta kort till idkoret. Först så tänkte jag att jag skulle göra det i veckan, men sen började de här hemma att tjata på mig så det var väl bäst att jag följde med helt enkelt.

Kortet blev skit, punkt slut! Jag var liksom inte ens beredd när han tog det så jag ser helt, rätt ut sagt, fucked up ut. Menmen, det är ju bara ett kort som jag kommer ha i sisådär några år, som jag kommer få visa upp då och då. Ingen stor sak. Det är okej om folk skrattar åt det. De kommer ändå inte känna igen mig på kortet om några år, då när jag har gått ner i vikt, fått bort dubbelhakan och har perfekt hy. Då är det verkligen okej för dom att skratta åt kortet. Det kommer jag också göra då. Jag längtar redan!
2009-07-31 14:16:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback