inlägg innan man ska till att dejta kudden

God natt i värmen!
Jag slutar aldrig förvånas över hur varmt det är. Varje gång jag kliver ut så tänker jag på den gången jag klev ur flygplanet på Kreta. Den där värmen som bara slår emot mig och får mig att tappa andan.
Det är helt sjukt att jag stöter på den för andra gången, hemma i Sverige!

Tycker nästan synd om de som åker utomlands nu. Jag skulle aldrig ens komma på tanken att göra det nu när det är såpass varmt som det är. Okej att åka i augusti-september. Då är det la större chans att vädret här är mer eller mindre skit, även om det brukar finnas dagar då som kan vara varma och fina.


Nej, herregud!
02:57?
Funkar inte att vara uppe såhär sent varje dag.
Ska ta och försöka sova nu, i värmen. Jippy!

God natt & sov gott!
/L
2009-07-01 03:00:36
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback