panik inför fotografering

God eftermiddag kära läsare!
Tråkigt väder här i Karlstad (läs: Skoghall) idag. Moln och jag inbillar mig att det är kallt ute, trots att jag inte tror att det är det. Se liksom bara så ut. Har inte gjort alls mycket idag. Har knappt ens gjort mig i ordning. Ibland är det okej att inte göra sig i ordning, och idag verkar det som sagt vara en sån dag. Skulle egentligen ha åkt till Norrstand och tagit kort till mitt idkort, men det får bli imorgon istället.

Hatar att ta såna där kort! Det är liksom därför jag har skjutit upp det så länge. Kopplar ihop det med skolfotograferingen, där man sitter med fejkat leende och bara önskar att man kunde se snygg ut, ha perfekt hy, perfekt hår och slippa bry sig om att man kommer ha dubbelhaka på kortet. Det är exakt samma sak med den här fotograferingen, kanske ännu värre till och med. Jag menar, idkortet kommer man ju ha med sig och kommer använda på ett helt annat sätt än skolfotografiet.



Jag tror fan att jag skickar in den här bilden istället.
Oseriös och allt.
Det blir nog bra det. ;D
2009-07-30 15:56:26
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Martina
DATUM: 2009-07-30 | TID: 17:23:15

Har läst dina dikter på socker...

fina som fan

adda min msn om du har lust

[email protected]

Anonym
DATUM: 2009-07-30 | TID: 17:42:39

jag kan trösta dig med (vilket jag själv brukar trösta mig med) att INGEN blir bra på id-kort ;D

jag ser helt störd ut, värsta leendet ever ;o //F



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback