en satans lyckad dag på stan

Dagen började med att jag vaknade innan tio, hade ställt klockan på kvart över tio men jag kände att jag ville sova en kvart mer så jag ställde den på halv istället. Tror ni att jag fick sova till halv då? Nej för självklart kommer pappa in och väcker mig vid tjugo över. Tack för den liksom! Sedan segade jag tydligen när jag gjorde mig i ordning, men jag hann i alla fall komma till stan tills klockan halv ett.

Mötte upp girlsen vid statyn på Stora Torget. Vi satt där ett bra tag innan vi tog oss vidare till Pressbyrån (var tvungen att köpa påfyllning till mobilen, hehe) Efter det blev det Åhléns och kolla där lite. Köpte dock ingenting där utan det enda inköpet blev ett par örhängen från Glitter och glass. :D


örhängen, 20 kronor på Glitter

Efter allt det där så drog vi tillbaka till statyn och satte oss och väntade på att A som skulle komma. Var riktigt nervös, men jag tyckte fan att det gick över förväntan. Ångrar mig direkt inte om man säger så. ;)
Har berättat för både mí madre y mí hermana. Haha, mamma blev rädd och fick ont i hjärtat. Inte min mening att göra så att hon ska få det. Jag hoppas bara att hon litar på mig och att hon vet att jag är vääligt försiktig när det gäller sånt där. Det är liksom inget som jag planerar ska hända igen. Absolut inte! Mí padre vill jag inte ens ska få reda på det för då är det bara att säga hejdå till allt som har med datorn att göra. Alltså hejdå till livet. Även om jag skulle berätta för honom precis hur det gick till och allt så skulle han ändå inte lyssna på det.
Hejdå livet.


(BTW, Det sista inlägget som jag skrev igår ... Glöm bort det! Jag var lite allmänt down och har insett att jag förstorade upp saker och ting big time. Tänker inte ta bort det eftersom jag "står" för allt jag skriver i bloggen. I alla fall nu, hehe.)

2009-07-17 20:53:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback