om att vara helt jävla sämst



Borde ta och logga ut och stänga ner datorn. Jag snittar ju trots allt fem-sex timmar varje dag med att stirra på den här förbannade skärmen. Blir riktigt trött på mig själv ibland. Känns litegrann som att halva mitt liv finns på datorn. Jag menar, jag är ju som mest social när jag är online i den här datavärlden. Önskar att jag kunde vara mer så in real life också.
Eller nej förresten, det vill jag verkligen inte för jag har gjort bort mig big time, again. Att jag aldrig kan hålla käften. Ännu ett skäl till att jag hatar internet. Jag överdriver hela tiden, men jag känner bara att jag får ett krossat hjärta på grund av den där jävla uppfinningen. Ska fan ta och isolera mig i skogen, utan internet, utan mobil, utan allt som har med elektronik att göra. Ska fan bo så resten av livet så jag slipper vara så jävla dum i huvudet.

AH! Jag tar och lägger mig nu och hoppas att det är bättre imorgon.
Att jag vaknar upp och förstår att jag har överdrivit.
Är dock för förvirrad för att förstå det nu.

God (?) natt.

2009-07-17 01:30:55
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback