lördag bjuder på väder á la svensk sommar

Ännu en dag med smak av äkta rejäl svensk sommar. Jag är inget stort fan av den faktiskt, tyvärr, så jag tycker nog att det kan ta och bli lika fint väder som det var den större delen av den här veckan. Dock inte lika varmt, för den värmen var nog det värsta jag varit med om någon gång här hemma i Sverige.


Var på Bergvik idag ihopp om att kunna hitta ett par nya sommarskor. Gick in på skopunkten och hittade absolut ingenting. Vissa skor var jättefina, speciellt ett par svarta sandaler med fransar på, men självklart fanns inte dom i min storlek utan bara i storlek trettiosex. Tack för den! Bara för att jag har storlek fyrtio-fyrtioett. Jag kan faktiskt inte hjälpa det.

Lite kul var det i alla fall att jag äntligen fick tag på en ny klänning. Har letat som en galning, men sedan hittade jag en på Lindex som till och med var på rea. Hur bra? Tänkte försöka ta kort på den senare och lägga upp imorgon, men den är i alla fall svart med något mönster upp till och med knyt i nacken. Tror inte att det blir för varmt med svart nu i sommaren för den var rätt så "luftig" om man nu kan säga så.

Åt god mat också, på Rapido utanför Coop på Bergvik.
Blev en specialmix för mig, med fläskfilé och kycklingfilé med pommes frites.
Aldrig fel precis ;D


Nej, nu varnar pappa att det kanske bli åska snart.
Usch, jag vill inte!
Måste gå och sova så jag slipper vara med om det, haha!

God natt!
/L
2009-07-05 01:03:08
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback