åska är skit när man är ensam

ÅH, HERREGUD VAD JAG ÄR RÄDD JUST NU!
Kollar ut genom vardagsrumsfönstet och vad får jag syn på?
Jo, himlen är så in i helvete svart så om det inte blir åska nu så är det ett mirakel.

Jag vill inte! Det finns ingenting, absolut INGENTING som jag är mer rädd för (okej, kanske ormar) än vad jag är för åskan. Det låter like hell och när det blixtrar så är det jätteläskigt. Många bara: "men det är så mysigt!" WHAT? Hur kan något som smäller och blixtrar vara mysigt? Okej, kanske om man är två. Kanske sitter uppkrupna i soffan tillsammans och bara är nära. Men de som är som jag som inte har någon då? Nej, då är åska skit!
2009-07-26 21:53:10
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Marcus
DATUM: 2009-07-28 | TID: 21:24:51

Men åska är ju mys :O även om man är själv :D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback