the picture says it all



Den säger att jag nu äntligen (ja, jag använder ordet äntligen även fast jag aldrig trodde att jag skulle använda det i det här sammanhanget) har sett filmen som är/har varit på allas läppar. Filmen som så många har blivit helt totalt nerkärade i. Den filmen som jag öste en massa olika icke-fina ord över för att jag verkligen trodde att den bara var en överskattad skitfilm. Så det förvånar mig när jag säger med någon slags lycklig klang på min värmländska röst:
Jag har sett Twilight.
Och ja, den var lika fantastisk som vad alla säger att den är.
2009-07-08 02:46:57
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
ronja
DATUM: 2009-07-12 | TID: 22:17:43
URL: http://typisktronja.devote.se

älska!!!!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback