svacka i blogguppdateringen

Kollade nyss och såg att jag bara hade bloggat två inlägg idag (läs: igår, söndag) Herregud vad det inte var likt mig för jag har ju aldrig bloggat så mycket som vad jag har gjort det här sommarlovet. Snittar runt 5-6 inlägg varje dag, mot kanske en - två gånger i veckan som jag gjorde förr. Känns som om jag tar bloggen seriöst. Kanske för seriöst. Och förresten så kanske det inte märks heller, för min design är rätt så oglamourös, innehållet i mina inlägg varierar då det ibland är riktigt bra och ibland helt sämst och jag kommer aldrig bli någon ny Blondinbella. Men det vill jag förresten inte heller.

Jag vill vara mig själv.
Vill vara Louise.
Och det kommer jag fortsätta vara.
2009-07-27 01:03:46
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-07-27 | TID: 01:15:50

tycker din blogg är unik och bra! (y) //F



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback