skicka brev till blondinbella?


(bild från nyheter24.se)

Hittade just adressen till Blondinbella. Tror fan att jag ska slänga ihop några rader och skicka iväg till henne. Jag har faktiskt tänkt om när det gäller henne och insett att hon faktiskt är en bra förebild. Alla har sina brister och bara för att man har det så behöver inte det betyda att man inte kan vara en bra förebild ändå. Jag tycker att brister formar människor och gör dem till de personerna som de är. Om man inte har några brister har man inget att jobba med och har man inte det kan man lika gärna gå och dö direkt.
Det är så jag ser på saken.
2009-07-24 00:31:49
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-07-24 | TID: 11:23:17

fy fan va bra skrivet :D

en tankeställare (y) //fridajohansson

LOUISE
DATUM: 2009-07-25 | TID: 15:34:52
URL: http://standoutinacrowd.blogg.se/

sv: tack så jättemycket! :D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback