presenter från brasilien

Pappa väckte mig med telefonen i handen vid 12:40 idag.
"Det är en som vill prata med dig, hon säger att det är viktigt"
Hann nästan bli lite rädd, men när rösten i telefonluren sa "Gå upp och gör dig i ordning och sätt på dig stekkläderna. Det är solväder!" då visste jag att det bara var syster. Så jag gick upp och gjorde mig i ordning på 20 minuter. Har nog aldrig varit så snabb i hela mitt liv.

Sedan blev det mormor och morfar.
Fick presenter som morbror hade köpt när han var i Brasilien.
Två olika godisaskar, ett halsband och ett par örhängen.

Älskade örhängena med Brasiliens flagga på, men de valde syster.
Mina jag tycker att mina var riktigt fina de med. ;D

Muchas gracías, tío!

2009-07-12 17:45:09
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-07-12 | TID: 18:45:54
URL: http://acinnej.blogg.se/

sv: Klart det känns på handleden, men det kändes faktiskt mer när han gjorde konturerna å nästan inget när han fyllde i... Knepigt, men sant! :)

När jag gjorde den på ryggen å killen var vid kotorna så kändes det i så gott som hela kroppen. Får se hur det blir när nacken får sig en omgång i höst... ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback