och vips så bara börjar pennan glöda igen och hjärncellerna arbetar för fullt

"och sen går man in på Facebook,

ser att han har ändrat status till "i ett förhållande"

sitter och väntar på att hjärtat ska sluta slå

att tårarna ska börja bränna bakom ögonlocken

eller att hela världen bara ska rasa ihop över mig

men jag känner ingenting

absolut ingenting

jag känner ingenting för honom längre"



YES MAN!
Kommande slutstycket i min nya dikt.
Ja, det är sant, jag har börjat (i alla fall så försöker jag) skriva igen.
Känns som att det kan bli riktigt, riktigt bra den här gången faktiskt.

I'll keep you updated with the result.

2009-07-30 16:36:07
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback